|
|
|
|
VOLUME 6 |
NO 23 |
31 TEMMUZ 2011 |
PDF |
DERGİ KAPAĞI |
|
|
 |
EDİTÖR KURULU |
|
I-II |
 |
EDİTÖR MESAJI |
|
III |
 |
MİSAFİR HAKEMLER |
|
IV |
|
İÇİNDEKİLER |
|
V |
|
ASSESSMENT OF TURKEY’S ANTI-MONEY LAUNDERING AND COMBATING TERRORIST FINANCING SYSTEM |
Havva BÖREKCİ
(Finans Uzmanı)
Cengiz EROL
(İzmir Ekonomi Üniversitesi)
|
3748 – 3768
|
 |
AKILCILIĞIN AKILDIŞILIĞI: MC DONALDLAŞTIRMA BAĞLAMINDA MODERN ÖRGÜTLERİ ANLAMAK |
Jülide KESKEN
Ersan KARADENİZ
(Ege Üniversitesi)
|
3769 – 3781
|
 |
FINANCIAL LIBERALIZATION, FINANCIAL DEVELOPMENT AND ECONOMIC GROWTH: AN EMPRICAL ANALYSIS FOR TURKEY |
Meltem İNCE
(Yaşar Üniversitesi)
|
3782 – 3793
|
 |
DETERMINANTS OF BANK PROFITABILITY IN PAKISTAN: INTERNAL FACTOR ANALYSIS |
Saira JAVAID
Jamil ANWAR
Khalid ZAMAN
Abdul GHAFOOR
(COMSATS Institute of Information Technology)
|
3794 – 3804
|
 |
İŞ KAZALARI İLE VERİMLİLİK ARASINDAKİ İLİŞKİ: TÜRKİYE TAŞKÖMÜRÜ KURUMU ÖRNEĞİ |
Oya KORKMAZ
(Zonguldak Karaelmas Üniversitesi)
|
3805 – 3813
|
 |
INCOTERMS 2000 VE 2010’UN MUKAYESELİ ANALİZİ VE TÜRKİYE UYGULAMALARINDAKİ EKSİKLİKLER |
Mutlu YILMAZ
Necmettin ŞAHİN
(Gediz Üniversitesi)
Ahmet ÖZKEN
(Gümrük Müşaviri)
|
3814 – 3825 |
 |
ÇALIŞAN-MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNDE ALGILANAN ADALET/ADALETSİZLİĞİN DUYGUSAL EMEK DAVRANIŞLARINA ETKİSİ |
Şenay YÜRÜR
(Yalova Üniversitesi)
Murat GÜMÜŞ
Bahattin HAMARAT
(Çanakkale 18 Mart Üniversitesi)
|
3826 – 3839
|
 |
EĞLENCE TEMELLİ ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİN REKLAM MESAJLARI İLE VAAT ETTİKLERİ ALIŞVERİŞ DEĞERLERİ: FORUM BORNOVA ÖRNEĞİ |
Ayda SABUNCUOĞLU AYBAR
(Yaşar Üniversitesi)
|
3840 – 3854 |
 |
MİLLİYETÇİLİK ÜZERİNE: BİR LİTERATÜR TARAMASI |
Senem SÖNMEZ SELÇUK
(Yaşar Üniversitesi)
|
3855 – 3865 |
 |
TÜRK SİNEMASI’NDA TÜRLER ÜZERİNE BİR İNCELEME (1970-1980) |
Ürün YILDIRAN ÖRN
(Yaşar Üniversitesi)
|
3866 – 3877 |
 |
POSTMODERN SÖYLEM VE POPÜLER KÜLTÜR KAVRAMININ SEMANTİK DÖNÜŞÜMÜ |
Güven SELÇUK
(Yaşar üniversitesi)
|
3878 – 3889 |
 |
FİNANSAL BİLGİNİN GÜVENİLİRLİĞİ İLE İLGİLİ BAĞIMSIZ DENETİMİN AMACI VE BAĞIMSIZ DENETİM SÜRECİ İLE İLGİLİ SON GELİŞMELER |
Ebru ESENDEMİR
(Yaşar Üniversitesi)
|
3890 – 3903 |
 |
EXPOSURE TO PROMOTIONAL FILMS WHILST ON VACATION AND ITS EFFECTS ON TOURISTS’ EVALUATIONS |
Fisun YÜKSEL
(Adnan Menderes Üniversitesi)
|
3904 – 3912 |
 |