VOLUME 6 NO 23 31 TEMMUZ         2011 PDF
DERGİ KAPAĞI  
EDİTÖR KURULU I-II  
EDİTÖR MESAJI III  
MİSAFİR HAKEMLER IV
İÇİNDEKİLER V
ASSESSMENT OF TURKEY’S ANTI-MONEY LAUNDERING AND COMBATING TERRORIST FINANCING SYSTEM

Havva BÖREKCİ

(Finans Uzmanı)

Cengiz EROL

(İzmir Ekonomi Üniversitesi)

3748 – 3768

AKILCILIĞIN AKILDIŞILIĞI: MC DONALDLAŞTIRMA BAĞLAMINDA MODERN ÖRGÜTLERİ ANLAMAK

Jülide KESKEN

Ersan KARADENİZ

(Ege Üniversitesi)

3769 – 3781

FINANCIAL LIBERALIZATION, FINANCIAL DEVELOPMENT AND ECONOMIC GROWTH: AN EMPRICAL ANALYSIS FOR TURKEY

Meltem İNCE

(Yaşar Üniversitesi)

3782 – 3793

DETERMINANTS OF BANK PROFITABILITY IN PAKISTAN: INTERNAL FACTOR ANALYSIS

Saira JAVAID

Jamil ANWAR

Khalid ZAMAN

Abdul GHAFOOR

 (COMSATS Institute of Information Technology)

3794 – 3804

İŞ KAZALARI İLE VERİMLİLİK ARASINDAKİ İLİŞKİ: TÜRKİYE TAŞKÖMÜRÜ KURUMU ÖRNEĞİ

Oya KORKMAZ

(Zonguldak Karaelmas Üniversitesi)

3805 – 3813

INCOTERMS 2000 VE 2010’UN MUKAYESELİ ANALİZİ VE TÜRKİYE UYGULAMALARINDAKİ EKSİKLİKLER

Mutlu YILMAZ

Necmettin ŞAHİN

(Gediz Üniversitesi)

Ahmet ÖZKEN

(Gümrük Müşaviri)

             3814 – 3825
ÇALIŞAN-MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNDE ALGILANAN ADALET/ADALETSİZLİĞİN DUYGUSAL EMEK DAVRANIŞLARINA ETKİSİ

Şenay YÜRÜR

(Yalova Üniversitesi)

Murat GÜMÜŞ

Bahattin HAMARAT

(Çanakkale 18 Mart Üniversitesi)

3826 – 3839

EĞLENCE TEMELLİ ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİN REKLAM MESAJLARI İLE VAAT ETTİKLERİ ALIŞVERİŞ DEĞERLERİ: FORUM BORNOVA ÖRNEĞİ

Ayda SABUNCUOĞLU AYBAR

(Yaşar Üniversitesi)

             3840 – 3854  
MİLLİYETÇİLİK ÜZERİNE: BİR LİTERATÜR TARAMASI

Senem SÖNMEZ SELÇUK

(Yaşar Üniversitesi)

             3855 – 3865  
TÜRK SİNEMASI’NDA TÜRLER ÜZERİNE BİR İNCELEME (1970-1980)

Ürün YILDIRAN ÖRN

(Yaşar Üniversitesi)

             3866 – 3877  
POSTMODERN SÖYLEM VE POPÜLER KÜLTÜR KAVRAMININ SEMANTİK DÖNÜŞÜMÜ

Güven SELÇUK

(Yaşar üniversitesi)

             3878 – 3889
FİNANSAL BİLGİNİN GÜVENİLİRLİĞİ İLE İLGİLİ BAĞIMSIZ DENETİMİN AMACI VE BAĞIMSIZ DENETİM SÜRECİ İLE İLGİLİ SON GELİŞMELER

Ebru ESENDEMİR

(Yaşar Üniversitesi)

 

             3890 – 3903
EXPOSURE TO PROMOTIONAL FILMS WHILST ON VACATION AND ITS EFFECTS ON TOURISTS’ EVALUATIONS

Fisun YÜKSEL

(Adnan Menderes Üniversitesi)

             3904 – 3912