VOLUME 9 |
NO 35
|
TEMMUZ 2014 |
PDF |
Dergi Kapağı |
|
|
|
Editör Kurulu |
|
I-II |
|
Editör Mesajı |
|
III |
|
Misafir Hakemler |
|
IV |
|
İçindekiler |
|
V |
|
KÜLTÜREL ZEKÂNIN KÜLTÜRLERARASI LİDERLİK ETKİNLİĞİ ÜZERİNDEKİ ROLÜ: KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE NİTEL BİR ARAŞTIRMA/ THE ROLE OF CULTURAL INTELLIGENCE IN CROSS-CULTURAL LEADERSHIP EFFECTIVENESS: A QUALITATIVE STUDY IN THE HOSPITALITY INDUSTRY |
Aslı ERSOY
(Akdeniz Üniversitesi) |
6099 – 6108 |
|
SOSYAL AMACA YÖNELİK PAZARLAMA REKLAMLARININ MARKAYA YÖNELİK TUTUM VE SATINALMA NİYETİNE ETKİSİ:ANADOLU ÜNİVERSİTESİ ÖĞRETİM ELEMANLARINA YÖNELİK BİR UYGULAMA / THE EFFECTS OF CAUSE RELATED MARKETING ADS ON THE ATTITUDE TOWARDS THE BRAND AND PURCHASE INTENTION: AN APPLICATION ON THE ACADEMIC STAFF OF ANADOLU UNIVERSITY |
Mesude Canan ÖZTÜRK
(Anadolu Üniversitesi)
Ayla TOPUZ SAVAŞ
(Anadolu Üniversitesi) |
6109 – 6128 |
|
KADININ CİNSEL BİR SİMGE OLARAK REKLAMDA KULLANILMASI: COSMOPOLİTAN DERGİSİ ÖRNEĞİ/ USING WOMAN IN ADVERTISEMENT AS A SYMBOL OF SEX: COSMOPOLITAN MAGAZINE EXAMPLE |
İsmail Aysad GÜDEKLİ
(YÖK)
İbrahim ÇELİK
(Gazi Üniversitesi) |
6129-6137 |
|
ÇALIŞANLARIN TWITTER KULLANIMININ, KURUM İMAJINA ETKİSİ: TÜRKİYE’DE BİR ANKET ÇALIŞMASI / THE USE OF TWITTER AMONG EMPLOYEES AND ITS IMPACTS ON CORPORATE IMAGE: A SURVEY STUDY IN TURKEY
|
Elif Korap Özel
(Katip Çelebi Üniversitesi) |
6138-6158 |
|
ÖNCELİKLİ SEKTÖRLERİN BELİRLENMESİNDE AHS-TOPSIS VEAHS-VIKOR YAKLAŞIMLARININ KULLANIMI: RİZE ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİ ÖRNEĞİ / USING AHP-TOPSIS AND AHP-VIKOR APPROACHES IN DETERMINATION OF PRIORITY SECTORS: THE CASE OF RİZE ORGANIZED INDUSTRIAL ZONE
|
İlker Murat AR
(Karadeniz Teknik Üniversitesi)
Fatih ÖZDEMİR
(Doğu Karadeniz Kalkınma Ajansı)
Birdoğan BAKİ
(Karadeniz Teknik Üniversitesi) |
6159-6174 |
|
ERITREA BASININDA DIŞ ÜLKE HABERLERİ – ERITREA PROFILE GAZETESİ İNCELEMESİ/ FOREIGN NEWS COVERAGE IN ERITREAN NEWSPAPER – ERITREA PROFILE |
Yonatan TEWELDE
(Yasar Üniversitesi) |
6175-6184 |
|
HİSSE SENEDİ FİYAT HAREKETLERİNİN TAHMİN EDİLMESİNDE MARKOV ZİNCİRLERİNİN KULLANILMASI: İMKB 10 BANKACILIK ENDEKSİ İŞLETMELERİ ÜZERİNE AMPİRİK BİR ÇALIŞMA / THE USE OF MARKOV CHAİNS FOR THE PREDİCTİON OF STOCK PRİCE MOVEMENTS: AN EMPİRİCAL STUDY ON THE ISE 10 BANKİNG INDEX FİRMS
|
Kenan İLARSLAN
(Afyon Kocatepe Üniversitesi) |
6158-6198 |
|
ÖRGÜTLERDE ÇALIŞAN FİKİR İŞÇİLERİNİN ÖRGÜT İÇİ VE ÖRGÜT DIŞI ENERJİ YÖNETİMİ TAKTİKLERİ / THE ENERGY MANAGEMENT TACTICS OF MENTAL WORKERS INSIDE OR OUTSIDE OF THE ORGANIZATIONS |
Mahmut ÖZDEVECİOĞLU
(Melikşah Üniversitesi)
Mahmut AKIN
(Bozok Üniversitesi)
Ali BAYRAM
(Hitit Üniversitesi) |
6199-6206 |
|
SÜRDÜRÜLÜLEBİLİR GELİŞME ANLAYIŞININ MEDYA ALANINA UYGULANMASI: BAĞIMSIZ VE ÇOĞULCU MEDYA YAKLAŞIMLARI / IMPLEMENTATION OF THE IDEA OF SUSTAINABLE DEVELOPMENT IN MEDIA: INDEPENDENT AND PLURALISTIC MEDIA APPROACHES
|
Melis OKTUĞ ZENGİN
(Nişantaşı Üniversitesi)
|
6207-6222 |
|
DÖRT VE BEŞ YILDIZLI OTEL İŞLETMELERINDE ÇALIŞAN PERSONELIN ÖRGÜTSEL STRES VE ÖRGÜTSEL TÜKENMIŞLIK DÜZEYLERI ARASINDAKI İLIŞKILERIN DEMOGRAFIK DEĞIŞKENLER BAZINDA İNCELENMESI / EXAMINATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN ORGANIZATIONAL STRESS AND ORGANIZATIONAL BURNOUT LEVELS OF MID LEVEL MANAGERS WORKING IN FOUR AND FIVE STAR HOTEL BUSINESSES BASED ON DEMOGRAPHIC VARIABLES
|
Şevket YİRİK
(Akdeniz Üniversitesi)
Deniz ÖREN
(Akdeniz Üniversitesi)
Remziye EKİCİ
(Akdeniz Üniversitesi) |
6223-6234 |
|
YETENEK YÖNETİMİ PERSPEKTİFİNDEN BİR MARKA UYGULAMASI / AN APPLICATION ON THE BRAND OF TALENT MANAGEMENT PERSPECTIVE
|
Tamer KEÇECİOĞLU
(Ege Üniversitesi)
Mustafa Kemal YILMAZ
(İzmir Büyükşehir Belediyesi) |
6235-6244
|
|
SOSYAL MEDYA KULLANIMI VE MAHREMİYET ALGISI: FACEBOOK KULLANICILARININ MAHREMİYET ENDİŞELERİ VE FARKINDALIKLARI / CHANGES IN USE AND PERCEPTION OF PRIVACY: EXPLORING FACEBOOK USERS’ PRIVACY CONCERNS AND AWARENESS OF PRIVACY IMPLICATIONS |
Mustafa Oz
(The University of Texas)
|
6245-6254 |
|
PRESS FREEDOM: ANALYZING THE PORTRAYAL OF NIGERIAN-STATE ON NATIONAL DAILIES COVER-PAGE HEADLINES |
Almansur Ado Sani
(Yaşar Üniversitesi) |
6255-6260 |
|